Boulevard Des Passions, le Forum.
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

The Woodlands - Tome1 : Undeclared de Jen Frederick

Aller en bas

The Woodlands - Tome1 : Undeclared de Jen Frederick Empty The Woodlands - Tome1 : Undeclared de Jen Frederick

Message  Thétis Jeu 24 Juil 2014 - 15:50

The Woodlands
Tome1 : Undeclared
de Jen Frederick

The Woodlands - Tome1 : Undeclared de Jen Frederick 20750508


Résumé:

For four years, Grace Sullivan wrote to a Marine she never met, and fell in love. But when his deployment ended, so did the letters. Ever since that day, Grace has been coasting, academically and emotionally. The one thing she’s decided? No way is Noah Jackson — or any man — ever going to break her heart again.

Noah has always known exactly what he wants out of life. Success. Stability. Control. That’s why he joined the Marines and that’s why he’s fighting his way — literally — through college. Now that he’s got the rest of his life on track, he has one last conquest: Grace Sullivan. But since he was the one who stopped writing, he knows that winning her back will be his biggest battle yet.


Publié le 18 avril 2013


Cette série que je vous présente comporte trois romans avec des Marines pour héros. Le résumé m'a paru interessant, d'après ce que j'ai pu comprendre avec mon pauvre anglais...
Thétis
Thétis
Danseuse émérite
Danseuse émérite

Messages : 162
Date d'inscription : 21/07/2014

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum