Boulevard Des Passions, le Forum.
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

The Woodlands - tome 2:Unspoken de Jen Frederick

2 participants

Aller en bas

The Woodlands - tome 2:Unspoken de Jen Frederick Empty The Woodlands - tome 2:Unspoken de Jen Frederick

Message  Thétis Jeu 24 Juil 2014 - 15:54

The Woodlands
Tome 2 : Unspoken
De Jen Frederick

The Woodlands - tome 2:Unspoken de Jen Frederick 17876866
Résumé:

Whore. Slut. Typhoid Mary

I've been called all these at Central College. One drunken night, one act of irresponsible behavior, and my reputation was ruined. Guys labeled me as easy and girls shied away. To cope, I stayed away from Central social life and away from Central men, so why is it that my new biology lab partner is so irresistible to me?

He's everything I shouldn't want. A former Marine involved in illegal fighting with a quick trigger temper and an easy smile for all the women. His fists aren't the danger to me, though, it's his charm. He's sliding his way into my heart and I'm afraid that he's going to be the one to break me.

Publié le 13 septembre 2013
Thétis
Thétis
Danseuse émérite
Danseuse émérite

Messages : 162
Date d'inscription : 21/07/2014

Revenir en haut Aller en bas

The Woodlands - tome 2:Unspoken de Jen Frederick Empty Re: The Woodlands - tome 2:Unspoken de Jen Frederick

Message  Lulla-By Lun 11 Aoû 2014 - 23:52

Si je me suis lancée dans ce roman, c'était pour la couverture juste MAGNIFIQUE (d'ailleurs, même celles des autres tomes sont sublimes), mais je n'ai pas pu aller plus loin que les 50%, je n'ai juste pas accroché  Sad  Dommage.
Lulla-By
Lulla-By
Danseuse émérite
Danseuse émérite

Messages : 119
Date d'inscription : 29/08/2013
Age : 30
Localisation : Dublin

https://www.youtube.com/channel/UC2wDyKn94qfJ2bMbYvzpaMQ

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum