Boulevard Des Passions, le Forum.
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson

5 participants

Aller en bas

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson Empty Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson

Message  Zazazoo Mar 19 Nov 2019 - 20:33

Charley Davidson
Tome 13.5 : The Graveyard shift
de Charley Davidson


Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson 51e9f0D4AfL

Résumé :

Guarding a precocious five-year-old who is half-human, half-god, and 100% destined to save the world is no easy feat.

Garrett Swopes was the ultimate skeptic until he met a certain hellion and her husband. They vanished after stopping a catastrophic event and left him, a mere mortal, in charge of protecting their gift to mankind. But when she disappears as well, he needs the help of another breed of hellion. One who can see past the veil of space and time. One who betrayed him.

She will get a truce in the deal, but she will never earn his forgiveness.

Marika Dubois’s son—a warrior in the coming war between heaven and hell—was foreseen long before his birth. But to create a child strong enough to endure the trials that lay ahead, she needed a descendant of powerful magics. She found that in Garrett Swopes and tricked him into fathering her son. A ploy he has never forgiven her for. But when he knocks on her door asking for her help, she sees the fierce attraction he tries to deny rise within him.

And Marika has to decide if she dares risk her heart a second time to help the only man she’s ever loved.

Sortie en VO le 9 juin 2020 chez 1001 Dark Nights
Sortie VF inconnue à ce jour

_________________
Zazazoo
Zazazoo
Lady Administratrice
Lady Administratrice

Messages : 18416
Date d'inscription : 23/04/2012
Age : 40
Humeur : Hopeless romantic with a dirty mind ♥

Revenir en haut Aller en bas

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson Empty Re: Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson

Message  ninou-lilou Mar 19 Nov 2019 - 21:11

Oh une histoire avec Swopes pour l'été prochain !! C'est trop génial ça Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson 2887121767
ninou-lilou
ninou-lilou
Chroniqueuse mondaine
Chroniqueuse mondaine

Messages : 10397
Date d'inscription : 12/09/2010
Humeur : “You take care of my cop, body and soul.”

Revenir en haut Aller en bas

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson Empty Re: Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson

Message  Bidoulolo Mer 20 Nov 2019 - 15:21

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson 3414068389 Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson 3414068389 Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson 3414068389 Noooon comment ça pas de VF prévue pour le moment !!!! Je ne comprends rien à ce que veut me raconter Darynda en Anglais!
L'humour et le lexique para de ces romans sont hors de ma portée !!!! J’espère qu'il sera traduit rapidement!

_________________
"Je suis l'équilibre de son déséquilibre.
Il est le courage de ma peur."
Bidoulolo
Bidoulolo
Chroniqueuse mondaine
Chroniqueuse mondaine

Messages : 2503
Date d'inscription : 10/05/2014
Age : 36
Localisation : Rouen

Revenir en haut Aller en bas

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson Empty Re: Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson

Message  Jess Mer 20 Nov 2019 - 17:53

J'adore Swopes !! J'espère qu'on aura droit à une traduction Crying or Very sad

_________________
Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson Packbd12
~ Mon Carnet Lecture ¤ Mon Défi Lecture 2o2o ¤ "I didn’t fall in love with you… I flew." ~

Anciennement "Bookandcie"
Jess
Jess
Impératrice des passions
Impératrice des passions

Messages : 2346
Date d'inscription : 03/11/2014
Age : 33
Localisation : Dans les pages

https://lestentatrices.net

Revenir en haut Aller en bas

Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson Empty Re: Charley Davidson - Tome 13.5 : The Graveyard shift de Charley Davidson

Message  Pristi Ven 22 Nov 2019 - 18:20

J'espère aussi une traduction mais d'ici juin 2020 ça laisse du temps pour être annoncé
Pristi
Pristi
Déesse de la romance
Déesse de la romance

Messages : 5704
Date d'inscription : 05/10/2013
Age : 48
Localisation : Seine et Marne

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum