Boulevard Des Passions, le Forum.
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Bound - Tome 3 : Bound in Sin de Cynthia Eden

Aller en bas

Bound - Tome 3 : Bound in Sin de Cynthia Eden  Empty Bound - Tome 3 : Bound in Sin de Cynthia Eden

Message  Soledad Mer 17 Sep 2014 - 14:50

Bound
Tome 3 : Bound in Sin
de Cynthia Eden


Bound - Tome 3 : Bound in Sin de Cynthia Eden  13363475

Résumé :
What’s the price of sin?

Human Paige Sloan once loved werewolf Drake Wyler more than life, but then that life was taken away from her. Attacked by vampires, Paige was bitten, and, on a cold, dark night, the life she’d known ended. She was reborn as a vampire—a werewolf’s deadliest enemy.

Paige ran from the vampires who attacked her, and she ran away from her lover. She didn’t want Drake to know what she’d become, and she didn’t want to face the fury of his pack. But a girl can only run for so long until the past catches up with her.

Some sins mark your soul.

When Paige learns that Drake is being targeted for death, she knows that she can’t hide in the shadows any longer. She has to return to him, and she will do anything—anything—in order to make sure that he keeps living. The vampires might have destroyed her chance to live and love Drake, but they won’t take him. Not over her undead body. She’ll slay them all…and maybe, just maybe…she’ll even have the chance to sin—one more time--with the werewolf who’d marked her as his mate.

Some sins are worth dying for…


Mon avis:
Encore une nouvelle de Cynthia Eden que j'ai apprécié :p Mais pour le moment, le tome 1 est mon préféré.
Au début, on ne comprend pas bien ce qui s'est passé entre ces deux personnages, pourquoi Paige a du rester à l'écart de Drake toutes ces années. Mais au fur et à mesure que l'histoire avance, on comprend les sacrifices qu'elle a du faire. J'aurai apprécié qu'on en sache plus sur la vie de Drake pendant leur séparation, mais bon c'est une nouvelle donc on ne peut pas trop en demander :p
J'ai aimé retrouver une héroïne bad-ass et un héros dangereusement alpha, marque de fabrique de l'auteur, ainsi que son style si particulier.

coeur Evalluation coeur Evalluation coeur Evalluation , 7 / 5
Soledad
Soledad
Impératrice des passions
Impératrice des passions

Messages : 2451
Date d'inscription : 30/05/2012
Humeur : « Une heure de lecture est le souverain remède contre les dégoûts de la vie. » Montesquieu

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum